Працівники Департаменту соціальної та молодіжної політики пільно з Міністерством соціальної політики України працювали над пропозиціями поданими за результатами апробації проєкту державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання.
Стандарт супроводу апробувався у Вінницькій області у 2020 році на базі двох пілотних шкіл:
- Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33 Вінницької міської ради (м. Вінниця, вул. Василя Порика,20);
- Комунальний опорний заклад освіти «Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім. В Липківського Липовецької районної ради Вінницької області (м. Липовець, вул. Шкільна,2).
Соціальна послуга супроводу під час інклюзивного навчання – комплекс заходів, спрямованих на забезпечення повної та ефективної участі отримувача соціальної послуги супроводу під час інклюзивного навчання в освітньому процесі шляхом надання підтримки та допомоги в пересуванні, самообслуговуванні, комунікації, харчуванні, орієнтації у просторі, а також у забезпеченні безпеки в приміщенні, на території закладу освіти, або на іншій території під час екскурсій, навчальних поїздок, інших заходів, передбачених освітнім процесом.
«Зазначена соціальна послуга є однією з базових соціальних послуг та відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» має бути розвинена за місцем проживання осіб, які її потребують та надання яких забезпечується виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад.
Пропозиції подані фахівцями Вінницької області будуть враховані при затвердженні державного стандарту.
Чекаємо на якнайшвидше прийняття державного стандарту соціальної послуги супровід під час інклюзивного навчання», - про це повідомили у Департаменті соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА.