«До інтернату приймаються громадяни похилого віку та особи з інвалідністю віком старше 18 років із стійкими інтелектуальними та/або психічними порушеннями, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, надання медичної допомоги, комплексу реабілітаційних послуг і яким згідно з висновком лікарсько-консультативної комісії за участю лікаря-психіатра не протипоказане перебування в інтернаті, незалежно від наявності осіб, зобов’язаних за законом їх утримувати, або опікунів та піклувальників».

 

Отримати путівку на поселення до психоневрологічного будинку-інтернату можна в Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради.

Адреса: Вінниця, вулиця Соборна, 59 (перший поверх), запитувати в адміністратора.

Графік роботи: понеділок 9:00 – 17:00; вівторок 09:00 – 17:00; середа 09:00 -19:00; четвер 09:00 – 17:00; п’ятниця 09:00 -16:00; субота 09:00 -14:00. У всі дні без перерви. Вихідні – неділя, святкові та неробочі дні.

Телефони: (0432)59-50-67, 59-51-00.

Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання путівки на поселення до психоневрологічного будинку-інтернату:

  1. Особиста заява встановленого зразка дієздатної або особи з обмеженою дієздатністю, яка виявила бажання проживати/перебувати в інтернаті. Або особиста заява законного представника недієздатної особи, якій призначено опікуна.
  2. Рішення органу опіки та піклування про влаштування до інтернату недієздатної особи, якій призначено опікуна або у разі відсутності законного представника.
  3. Копії паспортів особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю чи дитини з інвалідністю. Копія свідоцтва про народження дитини з інвалідністю (за наявності оригіналу).
  4. Копії довідок про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю чи дитини з інвалідністю (за наявності оригіналу).
  5. Медична картка з висновком лікарсько-консультативної комісії за участю лікаря-психіатра про можливість проживання/перебування в інтернаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України.
  6. Висновок лікарсько-консультативної комісії про можливість проживання/перебування в інтернаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України (у разі відсутності інвалідності).
  7. Довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності).
  8. Довідки для направлення особи з інвалідністю до будинку-інтернату за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (ф. 157-3/о).
  9. Копія індивідуальної програми реабілітації людини з інвалідності за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (за наявності оригіналу).
  10. Довідки про розмір призначеної пенсії (щомісячного довічного грошового утримання) та/або державної соціальної допомоги, виданої органами Пенсійного фонду України та/або структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, виконавчих органів міських рад (у разі їх утворення) (далі - місцеві структурні підрозділи з питань соціального захисту населення). У разі відсутності такої довідки органи Пенсійного фонду України та/або місцеві структурні підрозділи з питань соціального захисту населення запитують необхідну інформацію за місцем попереднього отримання зазначених виплат.
  11. Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, щодо якої вирішується питання про влаштування до інтернату (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена) (за наявності оригіналу).
  12. Копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі, щодо якої вирішується питання про влаштування до інтернату (за наявності опікуна або піклувальника) (за наявності оригіналу).
  13. Пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності).
  14. Копія договору про відкриття та обслуговування поточного рахунка (за наявності) (за наявності оригіналу).
  15. Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  16. Три фотокартки особи, яка претендує на поселення, розміром 3 х 4 сантиметри.
  17. Також необхідно мати результати медичних обстежень:

            - флюорографічне обстеження (опис та плівка) за наявності залишкових змін туберкульозу та інших інфекційних захворювань легень; дозвіл з тубдиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернату; при неможливості зробити флюорографічне обстеження – аналіз харкотиння;

            - аналіз крові на ВІЛ (з печаткою лікарні), при позитивному результаті довідка зі СНІД-центру про можливість перебування в будинку-інтернаті;

            - аналіз крові на РВ, при позитивному висновку довідка зі шкірно-венерологічного диспансеру про можливість перебування в будинку-інтернаті;

            - мазок на дифтерію та кал на бацилоносії;

            - аналіз крові на гепатит.

 

Путівка на поселення до психоневрологічного будинку-інтернату надається безоплатно. Термін надання - не пізніше 14 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами. Відповідь (результат)    в Центрі адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради можна отримати особисто або через довірену особу.

 

Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні путівки на поселення до психоневрологічного будинку-інтернату:

  1. Подання неповного пакета документів або не повної інформації, необхідної для отримання послуги.
  2. Виявлення в документах недостовірних відомостей.
  3. Відсутність місця в будинку-інтернаті (черга).
  4. Медичні протипоказання для направлення особи до інтернату.
  5. Гострі інфекційні захворювання.
  6. Покращення стану здоров’я.
  7. Відмова від послуг.
  8. Зміна місця проживання.

 

Органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення сприяють громадянам в оформленні документів.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації від 20.03.2018 №63 (зі змінами наказ Департаменту від 16.07.2020 № 123)

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача путівки на поселення в психоневрологічний будинок-інтернат,

Вороновицьку філію обласного пансіонату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку

 

Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради

1.

Місцезнаходження центрів надання адміністративної послуги

Центральне відділення Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»:

м.Вінниця, вул.Соборна, 59 (І поверх);

2.

Інформація щодо режиму роботи центрів надання

адміністративної послуги

Пн 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Вт 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Ср 09.00 -19.00 год (без перерви)

Чт 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Пт 09.00 -16.00 год (без перерви)

Сб 09.00 -14.00 год (без перерви)

Вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса

електронної пошти та веб-сайт центрів надання

адміністративної послуги

(0432)59-50-67, 59-51-00.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про соціальні послуги»

Закон України «Про психіатричну допомогу»

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Типового положення про психоневрологічний інтернат» від 14.12.2016 №957

Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання соціальних послуг особам з інвалідністю та особам похилого віку, які страждають на психічні розлади» від 26.06.2019 №576

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

-

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження голови Вінницької облдержадміністрації:

-         від 16.03.2018 №201 «Деякі питання надання адміністративних послуг облдержадміністрацією та її структурними підрозділами»;

-         від 03.12.2015 №739 (у редакції розпорядження голови облдержадміністрації від 12.02.2018 №109) «Про затвердження Положення про Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації».

Наказ директора Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації від 20.03.2018 №63 «Про організацію надання адміністративних (прирівняних до них) послуг».

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Потреба громадян з психоневрологічними захворюваннями у сторонньому догляді, побутовому і медичному обслуговуванні.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.         Особиста заява особи, яка виявила бажання проживати/перебувати в інтернаті (для дієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена) (встановленого зразка засвідчена печаткою районного (міського) органу соцзахисту населення).

2.          Особиста заява законного представника (встановленого зразка засвідчена печаткою районного (міського) органу соцзахисту населення) (для недієздатних осіб, яким призначено опікунів).

3.         Клопотання районного (міського) органу соцзахисту населення про необхідність поселення особи до інтернатного закладу.

4.         Акт обстеження матеріально-побутових умов проживання особи що поселяється до закладу.

5.         Рішення органу опіки та піклування про влаштування до інтернату (для недієздатних осіб, яким призначено опікунів).

6.         Рішення органу опіки та піклування про влаштування до інтернату (для недієздатних осіб у разі відсутності законного представника).

7.         Копія паспорта (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю) (за наявності оригіналу).

8.         Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю (за наявності оригіналу).

9.         Медична картка з висновком лікарсько-консультативної комісії за участю лікаря-психіатра про можливість проживання/перебування в інтернаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України.

10.     Висновок лікарсько-консультативної комісії про можливість проживання/перебування в інтернаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України (у разі відсутності інвалідності).

11.     Довідки до акта огляду медико-соціальною експертною комісією за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності).

12.     Довідки для направлення особи з інвалідністю до будинку-інтернату за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (ф. 157-3/о).

13.     Копія індивідуальної програми реабілітації людини з інвалідності за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (за наявності оригіналу).

14.     Довідки про розмір призначеної пенсії (щомісячного довічного грошового утримання) та/або державної соціальної допомоги, виданої органами Пенсійного фонду України та/або структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, виконавчих органів міських рад (у разі їх утворення) (далі - місцеві структурні підрозділи з питань соціального захисту населення). У разі відсутності такої довідки органи Пенсійного фонду України та/або місцеві структурні підрозділи з питань соціального захисту населення запитують необхідну інформацію за місцем попереднього отримання зазначених виплат.

15.     Копія рішення суду про обмеження цивільної дієздатності або визнання недієздатною особи, щодо якої вирішується питання про влаштування до інтернату (для недієздатних осіб та осіб, цивільна дієздатність яких обмежена) (за наявності оригіналу).

16.     Копія рішення суду або органу опіки та піклування про призначення опікуна або піклувальника особі щодо якої вирішується питання про влаштування до інтернату (за наявності опікуна або піклувальника) (за наявності оригіналу).

17.     Копія паспорта опікуна або піклувальника особи, щодо якої вирішується питання про влаштування до інтернату (за наявності опікуна або піклувальника) (за наявності оригіналу).

18.     Пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності).

19.     Копія договору про відкриття та обслуговування поточного рахунка (за наявності) (за наявності оригіналу).

20.     Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності).

21.     Три фотокартки розміром 3 х 4 сантиметри.

18. Медичні обстеження:

-           флюорографічне обстеження (опис та плівка) за наявності залишкових змін туберкульозу та інших інфекційних захворювань легень – дозвіл з тубдиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернату. При неможливості зробити флюорографічне обстеження – аналіз харкотиння;

-           аналіз крові на СНІД (з печаткою лікарні), при позитивному результаті – довідка зі СНІД-центру про можливість перебування в будинку-інтернаті;

-           аналіз крові на РВ (при позитивному висновку – довідку з шкір вендиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернаті;

-           мазок на дифтерію та кал на бацилоносії;

22.  аналіз крові на гепатит.

23.  результати обстеження на коронавірусну хворобу (COVID-19) методом імуноферментного аналізу (ІФА) IgM або методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) для осіб з імуносупресією проведеного не більше як за 3 доби до безпосереднього поселення особи до психоневрологічного будинку-інтернату, Обласного пансіонату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради особисто або через довірену особу.

11.

Платність (безоплатність) надання адмін послуги

Безоплатно

 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Термін надання адміністративної послуги

Не пізніше 14 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Рішення оформляється путівкою на влаштування в інтернат.

13.

Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні адміністративної послуги

1.       Подання неповного пакету документів або не повної інформації, необхідної для отримання послуги.2.       Виявлення в документах недостовірних відомостей.3.       Відсутність місця в будинку-інтернаті (черга).4.       Медичні протипоказання для направлення особи до інтернату.5.       Гострі інфекційні захворювання.6.       Покращення стану здоров’я.7.       Відмова від послуг.8.       Зміна місця проживання.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача путівки на влаштування до психоневрологічного будинку-інтернату.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради особисто або через довірену особу.

16.

Примітка

Органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення сприяють громадянам в оформленні документів.

 

 

Поселення до будинку-інтернату геріатричного профілю

 

До будинку-інтернату на державне утримання приймаються особи похилого віку, які досягли пенсійного віку, особи з інвалідністю  першої  та другої групи,  старші 18 років, які за станом здоров’я потребують стороннього догляду, побутового обслуговування, медичної допомоги, і яким згідно з медичним висновком не протипоказане перебування у будинку – інтернаті, та які не мають працездатних родичів, зобов’язаних їх утримувати.

 Як виняток, до будинку-інтернату можуть прийматися особи похилого віку та особи з інвалідністю, які мають працездатних дітей або родичів, зобов'язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, якщо вони з об'єктивних причин не можуть цього робити. У такому разі щодо кожного окремого випадку на підставі підтверджуючих документів приймається рішення колегії Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації.

 

Вінничани можуть дізнатися про поселення до будинку-інтернату геріатричного профілю, звернувшись в Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради (центральне відділення). Вінниця, вулиця Соборна, 59 (перший поверх).

Графік роботи: понеділок 9.00 - 17.00, вівторок 09.00 - 17.00, середа 9.00 -19.00, четвер 9.00 - 17.00, п’ятниця 9.00 -16.00, субота 9.00 -14.00 (всі дні без перерви).

Вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні.

Телефони: (0432) 59-50-67, 59-51-00.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання путівки на поселення до геріатричного будинку-інтернату, а також вимоги до них:

  1. Особиста заява громадянина похилого віку чи людини з інвалідністю про його прийняття до будинку інтернату, Обласного пансіонату встановленого зразка (заповнюється в «Прозорому офісі»).
  2. Копія паспорта (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю) та копія свідоцтва про народження (для дитини з інвалідністю) (за наявності оригіналу).
  3. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, дитини з інвалідністю (за наявності оригіналу).
  4. Медична картка з висновком лікарсько-консультативної комісії про стан здоров’я, необхідність стороннього догляду та можливість проживання/перебування в інтернаті/пансіонаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України.
  5. Довідка про розмір призначеної пенсії та/або державної соціальної допомоги, виданої органами Пенсійного фонду України та/або структурним підрозділом з питань соціального захисту населення.
  6. Довідка про склад сім’ї за встановленою формою.
  7. Копія довідки МСЕК (за наявності групи інвалідності) (за наявності оригіналу).
  8. Довідка для направлення людини з інвалідністю до будинку-інтернату/пансіонату за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності групи інвалідності) (ф. 157-3/о).
  9. Копія індивідуальної програми реабілітації людини з інвалідності за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (за наявності оригіналу).
  10. Пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності).
  11. Три фотокартки розміром 3 х 4 сантиметри.
  12. Медичні обстеження:

-           флюорографічне обстеження (опис та плівка); за наявності залишкових змін туберкульозу та інших інфекційних захворювань легень – дозвіл з тубдиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернату/пансіонаті; при неможливості зробити флюорографічне обстеження – аналіз харкотиння;

-           аналіз крові на ВІЛ (з печаткою лікарні), при позитивному результаті – довідка зі СНІД-центру про можливість перебування в будинку-інтернаті/пансіонаті;

-           аналіз крові на РВ, при позитивному висновку – довідка з шкірвендиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернаті/пансіонаті;

-           мазок на дифтерію та кал на бацилоносії;

-           аналіз крові на гепатит.

 

Звертатися можна особисто або через довірену особу.

Органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення сприяють громадянам в оформленні документів.

Адміністративна послуга надається безкоштовно.

 

Відповідь на звернення отримують через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради особисто або через довірену особу.

Відповідь особам, які не мають працездатних родичів, котрі зобов’язані їх утримувати за законом, надається не пізніше 14 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

Для осіб, які мають працездатних дітей або родичів, зобов’язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, котрі з об’єктивних причин не можуть цього робити, рішення колегії Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації надається не пізніше 45 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

 

Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні адміністративної послуги

  1. Подання неповного пакета документів або не повної інформації, необхідної для отримання послуги.
  2. Виявлення в документах недостовірних відомостей.
  3. Відсутність місця в будинку-інтернаті/пансіонаті (черга).
  4. Медичні протипоказання для направлення особи до інтернату/пансіонату.
  5. Наявність інфекційних захворювань.
  6. Встановлення третьої групи інвалідності.
  7. Зміна місця проживання.
  8. Покращення стану здоров’я.
  9. Відмова від послуг.

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації від 20.03.2018 №63(зі змінами наказ Департаменту від 16.07.2020 №123)

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПОСЛУГИ

 

Видача путівки на поселення в Тиврівський обласний будинок – інтернат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку, Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку

 

Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації

 

Інформація про центр надання адміністративної послуги

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення

Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради

1.

Місцезнаходження центрів надання адміністративної послуги

Центральне відділення Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс»:

м.Вінниця, вул.Соборна, 59 (І поверх);

2.

Інформація щодо режиму роботи центрів надання

адміністративної послуги

Пн 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Вт 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Ср 09.00 -19.00 год (без перерви)

Чт 09.00 - 17.00 год (без перерви)

Пт 09.00 -16.00 год (без перерви)

Сб 09.00 -14.00 год (без перерви)

Вихідні дні – неділя, святкові та неробочі дні.

3.

Телефон/факс (довідки), адреса

електронної пошти та веб-сайт центрів надання

адміністративної послуги

(0432)59-50-67, 59-51-00.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4.

Закони України

Закони України:

«Про адміністративні послуги»,

«Про соціальні послуги»,

«Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні».

5.

Акти Кабінету Міністрів України

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»

6.

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2001 №549 «Про затвердження типових положень про будинки-інтернати (пансіонати) для громадян похилого віку, інвалідів та дітей».

7.

Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування

Розпорядження голови Вінницької облдержадміністрації:

-         від 16.03.2018 №201 «Деякі питання надання адміністративних послуг облдержадміністрацією та її структурними підрозділами»;

-              від 03.12.2015 №739 (у редакції розпорядження голови облдержадміністрації від 12.02.2018 №109) «Про затвердження Положення про Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації».

Наказ директора Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації від 20.03.2018 №63 «Про організацію надання адміністративних (прирівняних до них) послуг».

Умови отримання адміністративної послуги

8.

Підстава для отримання адміністративної послуги

Потреба осіб пенсійного віку та осіб з інвалідністю в сторонньому догляді, побутовому і медичному обслуговуванні.

9.

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

1.      Особиста заява громадянина похилого віку чи людини з інвалідністю про його прийняття до будинку інтернату, Обласного пансіонту (встановленого зразка засвідчена печаткою районного (міського) органу соцзахисту населення).

2.      Копія паспорта (для особи з інвалідністю, законного представника недієздатної особи з інвалідністю) (за наявності оригіналу).

3.      Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера особі з інвалідністю, законному представнику недієздатної особи з інвалідністю, (за наявності оригіналу).

4.      Клопотання районного (міського) органу соцзахисту населення про необхідність поселення особи до інтернатного закладу.

5.      Медична картка з висновком лікарсько-консультативної комісії про стан здоров’я, необхідність стороннього догляду та можливість проживання/перебування в інтернаті/пансіонаті за формою, встановленою Міністерством охорони здоров’я України.

6.      Довідка про розмір призначеної пенсії та/або державної соціальної допомоги, виданої органами Пенсійного фонду України та/або структурним підрозділом з питань соціального захисту населення.

7.      Довідка про склад сім’ї за встановленою формою.

8.      Копія довідки МСЕК (за наявності групи інвалідності) (за наявності оригінала).

9.      Довідка для направлення людини з інвалідністю до будинку-інтернату/пансіонату за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності групи інвалідності) (ф. 157-3/о).

10.  Копія індивідуальної програми реабілітації людини з інвалідності за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (за наявності інвалідності) (за наявності оригінала).

11.  Пенсійне посвідчення або посвідчення отримувача державної соціальної допомоги (за наявності).

12.  Три фотокартки розміром 3 х 4 сантиметри.

13.  Медичні обстеження:

14.  флюорографічне обстеження (опис та плівка), за наявності залишкових змін туберкульозу та інших інфекційних захворювань легень – дозвіл з тубдиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернату/пансіонаті. При неможливості зробити флюорографічне обстеження – аналіз харкотиння;

15.  аналіз крові на СНІД (з печаткою лікарні), при позитивному результаті – довідка зі СНІД-центру про можливість перебування в будинку-інтернаті/пансіонаті;

16.  аналіз крові на РВ (при позитивному висновку – довідку з шкір вендиспансеру про можливість перебування в будинку-інтернаті/пансіонаті);

17.  мазок на дифтерію та кал на бацилоносії;

18.  аналіз крові на гепатит;

19. результати обстеження на коронавірусну хворобу (COVID-19) методом імуноферментного аналізу (ІФА) IgM або методом полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) для осіб з імуносупресією проведеного не більше як за 3 доби до безпосереднього поселення особи до геріатричного будинку-інтернату, Обласного пансіонату для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку.

10.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради особисто або через довірену особу.

11.

Платність (безоплатність) надання адмін послуги

Безоплатно

 

 

У разі платності:

11.1

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

-

11.2.

Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу

-

11.3.

Розрахунковий рахунок для внесення плати

-

12.

Термін надання адміністративної послуги

1.        Для осіб, які не мають працездатних родичів, які зобов’язані їх утримувати за законом, зазначених у пп. 3.1 п.3 Типового Положення - не пізніше 14 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

2.        Для осіб, які мають працездатних дітей або родичів, зобов’язаних відповідно до чинного законодавства їх утримувати, якщо вони з об’єктивних причин не можуть цього робити, зазначених у пп. 3.4 п.3 Типового Положення, рішення колегії Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації, але не пізніше 45 днів після надходження заяви зі всіма необхідними документами.

13.

Перелік підстав для відмови (призупинення) у наданні адміністративної послуги

1.        Подання неповного пакета документів або не повної інформації, необхідної для отримання послуги.2.        Виявлення в документах недостовірних відомостей.3.        Відсутність місця в будинку-інтернаті/пансіонаті (черга).4.        Медичні протипоказання для направлення особи до інтернату/пансіонату.5.        Наявність інфекційних захворювань.6.        Встановлення ІІІ групи інвалідності.7.        Зміна місця проживання.8.        Покращення стану здоров’я.9.        Відмова від послуг.

14.

Результат надання адміністративної послуги

Видача путівки на влаштування до геріатричного будинку-інтернату/Обласного пансіонату.

15.

Способи отримання відповіді (результату)

Через Центр адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради особисто або через довірену особу.

16.

Примітка

Органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, міських рад міст обласного значення сприяють громадянам в оформленні документів.