Під керівництвом голови Вінницької облдержадміністрації Сергія Борзова провели  чергову, третю, семінар-нараду з питань реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади,  вже у новоствореному Гайсинському районі.

Зустріч відбулася із керівниками громад Бершадської міської, Гайсинської міської, Дашівської селищної, Джулинської сільської, Краснопільської сільської, Кунківської сільської, Ладижинської міської, Ободівської сільської, Ольгопільської сільської, Райгородської сільської, Соболівської сільської, Теплицької селищної, Тростянецької селищної, Чечельницької селищної територіальних громад.

Участь у зустрічі також взяли голови райдержадміністрацій: Гайсинської - Людмила Головашич, Тростянецької - Таїсія Науменко, Іллінецької - Богдан Кузнець, Теплицької - Олег Побірський, Немирівської - Богдан Урбанський.

«У своєму виступі наголосила, що в умовах налагодження роботи на рівні громад буде чимало завдань для забезпечення гідного соціального захисту на своїх територіях.

По перше, маємо розуміти, що саме соціальний захист дітей, соціальне забезпечення і організація соціальних послуг в громаді - закріплені на законодавчому рівні, і невиконання відповідних законів чи бездіяльність тягнуть за собою адміністративну, дисциплінарну, а подекуди і кримінальну відповідальність.

По-друге, правильна організація соцзахисту сприятиме зростанню рівня довіри до органів місцевого самоврядування.

Мешканець, який звертається із проблемою - не проблема, а ресурс. Тому дуже важливо створити у громадах підрозділи, які опікуватимуться питаннями соцзахисту.

Важливо пам’ятати - якість і доступність тих послуг, які були в громаді до її створення, мають бути не нижчими після сформування нової громади», - повідомила перший заступник голови Вінницької облдержадміністрації Наталя Заболотна.

Стосовно АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ СОЦІАЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ надважливим є забезпечення роботи фронт-офісів та бек-офісу з прийому громадян.

З 1 січня "Соціальна громада", як програмний комплекс буде безкоштовний для користування фронт-офісами для громад.

Насправді, 43 громади мають фронт-офіси і ми є лідерами в Україні з цього питання.

Задача, на сьогодні, допомогти організувати на місцях цей процес, у кого немає фронт-офісів - його потрібно створити до кінця поточного року.

Як це працює?

Фронт-офіси - структурний підрозділ місцевої громади з віддаленими робочими місцями

  • Консультування мешканців
  • Прийом документів через ПК «Соціальна громада»
  • Передача документів до бек-офісу.

Бек-офіс – орган соціального захисту населення

  • Опрацювання надісланих документів фронт-офісом через ПК «Соціальна громада»
  • Здійснення верифікації даних мешканців (запити)
  • Здійснення розрахунків, призначення та виплати.

Фронт-офіси

  • Бек-офіс передає результат до фронт-офісу через ПК «Соціальна громада»
  • Фронт-офіс інформує мешканців про прийняте рішення
  • Фронт-офіс видає мешканцям результат про прийняте рішення.

Мешканці громад

  • Отримання державних адресних допомог
  • Призначення житлових субсидій та пільг
  • Отримання компенсаційних виплат
  • Отримання направлень, довідок, посвідчень
  • Отримання соціальних послуг

Заяви з необхідними документами повинні приймати уповноважені посадові особи виконавчих органів рад та через ЦНАПи, які передають їх відповідному органу соцзахисту.

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчих органів рад або через ЦНАП виключно з формуванням електронної справи через ПК «Соціальна громада».